نمای کرتین وال یونیتایز شده برترین نمای ساختمانی دنیا

نمای یونیتایز شده به‌طور ساده یک نمای پیش‌ساخته است، امروزه سعی می‌شود تا با کمترین هزینه بهترین نتیجه کسب گردد، لذا تکنولوژی روز دنیا یعنی پیش‌ساخته بودن بسیاری از ابزارها و طرح‌ها می‌تواند در کم کردن هزینه‌های تولید، نصب و پیاده‌سازی نقش مهمی را ایفا نماید.

درواقع نمای یونیتایز شده به نماهای ساختمانی گفته می‌شود که در قطعات جداگانه‌ای تولیدشده و پس‌ازاینکه طرح نهایی آماده شد قطعات را به‌صورت جداگانه حمل کرده و هر قطعه با توجه به طرح آماده‌شده و نقشه‌های موجود در محلی که برای آن مورد خاص از این نوع نما ، تعبیه‌شده جای خواهد گرفت.

نمای یونیتایز شده و صرفه‌جویی در زمان

یکی از بروزترین و جدیدترین روش‌های طراحی و تولید نمای ساختمانی باکیفیت و زیبا نمای یونیتایز شده است که دلایلی مانند سرعت‌بالای نصب و پیاده‌سازی، ظاهر زیبا و ظریف، صرفه جوی در هزینه، زمان و غیره باعث شده تا یکی از برترین طرح‌های اجرای نمای ساختمانی در دنیا باشد که امروز با توجه به موضوع صرفه‌جویی در هزینه‌ها و زمان استفاده از این نوع نما به دلیل پیش‌ساخته بودن بسیار متداول شده است.

طبیعی است که هرچه زمان کمتری صرف پیاده‌سازی یک طرح شود هزینه‌های آن نیز به تبعیت از زمان کمتر کاهش پیدا خواهد کرد که همین نکته موجب شده تا بسیاری به سمت این نوع نما تمایل پیداکرده و به زیبایی بیشتر آن نیز پی ببرند!

ویدیو مرحله اول نصب نمای کرتین وال یونیتایز

 

ویدیو مرحله دوم نصب نمای کرتین وال یونیتایز

 

از این نما بیشتر در نمای ساختمان‌های تجاری و اداری استفاده می‌شود اما امروزه با توجه به افزایش شدید هزینه‌های تولید و ساخت نمای ساختمانی استفاده از نمای یونیتایز شده که به صورت پیش‌ساخته موجود است در ساختمان‌های عادی و مسکونی نیز مشاهده می‌شود، یکی از متداول‌ترین سیستم های موجود در نمای یونیتایز شده ، نمای کرتین وال است که قطعاً در ساختمان‌های تمام شیشه ای از بیرون آن را مشاهده کرده اید که به‌صورت قطعات شیشه ای از پیش‌ساخته شده آماده و سپس تنها در جای درست خود قرار خواهند گرفت.

نمای کرتین وال یونیتایز با شیشه لمینت

مزایای استفاده از نمای یونیتایز شده

جدا از جنس و نوع نمایی که شما سفارش داده اید، این نما ها از اولین مرحله تولید تا خروجی نهایی در کارخانه تولید می‌شود و گاهی نیز مانند ساختمان و اتاقک پیش‌ساخته در کارخانه نیز سرهم خواهد شد، همین موضوع تولید در کارخانه توسط دستگاه های پیشرفته و متخصصان این کار باعث شده تا کیفیت تولیدی قطعات نمای یونیتایز شده بسیار بالا رفته و خطاهای موجود در زمان ساخت نیز به دلیل مکانیزه بودن خط تولید به حداقل خود برسد.

بیشتر بخوانید  لامل کرتین وال چیست

این نوع نما ها در برابر گرما و سرما و همچنین آلودگی صوتی ایزوله است و کاملاً می‌تواند مانند یک عایق عمل کند، این‌گونه علاوه بر هزینه کمتر پیاده‌سازی و ساخت نمای ساختمان، در هزینه‌های مصرف انرژی نیز صرفه‌جویی خواهد شد و در یک جمع بندی می توان گفت که نمای یونیتایز شده می‌تواند به کاهش دادن سلسله هزینه‌های مربوط به ساختمان، از تولید و ساخت نمای ساختمانی تا مصرف انرژی کمک به سزایی انجام دهد.

این نوع نمای ساختمانی در برابر شرایط مختلف آب و هوایی نیز مقاومت کافی را دارا می باشد و می‌توانید از تابش مستقیم نور خورشید و حتی باد های بسیار شدید نیز جلوگیری نماید.

شاید اکثر ما این نوع نما را با نمای شیشه ای و فریم لس اشتباه بگیریم اما این گونه نیست، نمای ساختمان یونیتایز شده انواع مختلفی دارد و در تولید آن می توان از آجر های مخصوص، سفال، نمای تراکوتا و نمای کامپوزیت آلومینیوم نیز استفاده نمود، با توجه به کیفیت بالای ساخت این نوع نما تا مدت زمان طولانی مقاوم و سالم بوده و از این رو می توان گفت این سیستم نمای ساختمانی یکی از بهترین انواع نمای ساختمان در جهان محسوب می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *