پنجره lift&slide لیفت اند اسلاید | بهینه سازی اندازه ها

آشنایی با پنجره لیفت

این روزها پنجره لیفت اند اسلاید به دلیل طراحی بی نظیر و سبک خاصی که دارد، محبوبیت بسیاری پیدا کرده است. این سبک پنجره به دلیل سازگاری با فضاهای مختلف در هر مکانی قشنگ به نظر می رسد و با دکوراسیون داخلی اکثر خانه ها هماهنگ است. اگر می خواهید با این پنجره بیشتر آشنا شوید، با ادامه مطلب همراه ما باشید. در این مطلب قرار است مزایای پنجره لیفت اند اسلاید و چگونگی کارکرد آن را ارائه دهیم.
پنجره لیفت اند اسلاید ویلا

مزایای پنجره لیفت اند اسلاید

پنجره لیفت اند اسلاید پنجره ای است که به صورت کشویی باز و بسته می شود. استفاده از این پنجره ها ساده است و نسبت به پنجره های کشویی قدیمی طراحی زیبا و راحتی دارند. مکانیسم پنجره لیفت موجب محبوبیت آن شده و اکنون در بسیاری از ساختمان ها استفاده میشود.
دارای تکنولوژی عالی و ظاهری شیک؛ پنجره لیفت اند اسلاید با مکانیسم باز و بسته شدن خاص از سایر پنجره ها متمایز می شود. این نوع پنجره به موازات پنجره دیگر کمی رو به بالا حرکت کرده و سپس خیلی راحت باز میشود.
دارای ویژگی عایق بودن؛ پنجره لیفت اند اسلاید دارای درزگیر و واشرهای با کیفیت از جنس لاستیک هستند. با وجود این درزگیرها، مانع از ورود هوا به درون و بیرون خانه می شود، به همین دلیل در میزان مصرف انرژی نیز صرفه جویی می شود.
دارای ترمال بریک؛ ترمال بریک یک فناوری نو برای طراحی قاب پنجره بوده که در پنجره لیفت اند اسلاید بکار رفته است. این سبک قاب، به دلیل بهره گیری از موادی مثل پلی اورتان عایق بسیار خوبی است. در واقع با وجود این فناوری، حرارت داخل خانه از قاب پنجره به بیرون نمی رود.
دارای شیشه های چندجداره؛ پنجره lift&slide دارای شیشه های دو یا سه جداره است. میان جداره ها از عایق هوا مثل کریپتون پر شده که مانع از ورود و خروج حرارت میشود. بدین ترتیب در زمستان خانه ای گرم و در تابستان خانه ای خنک خواهید داشت.
دارای پوشش کم E؛ پنجره لیفت اند اسلاید با ویژگی Low-Eاز اتلاف گرما و سرما در تابستان و زمستان جلوگیری میکند. اگر برایتان سوال است که Low-E چیست، باید بگوییم که پوششی بسیار نازک نزدیک به نامرئی است که به انعکاس گرما کمک میکند. بدین ترتیب با وجود چنین پنجره هایی، فضای محیط داخل خانه دنج تر و راحت تر میشود.

بیشتر بخوانید  ترمال بریک یا پنجره‌هایی با شکست حرارتی

پنجره لیفت با سقف چوبی منظره کوه

ویژگی های پنجره لیفت اند اسلاید

• پنجره لیفت اند اسلاید دارای پنل های بزرگی است و با پروفیل های نازک نصب می شود. بدین ترتیب نور طبیعی به راحتی وارد خانه شده و فضای خانه دلبازتر به نظر می رسد.
• با وجود پنجره لیفت اند اسلاید نحوه تهویه کردن فضای داخل خانه خیلی راحت تر می شود چرا که مکانیزم خاصی برای تهویه هوا دارد.
• با توجه به مکانیسم لیفت، لنگه های بزرگ شیشه ای خیلی راحت باز و بسته می شوند. یک دستگیره دارند که کافی است آن را بچرخانید. سپس لنگه پنجره هر چقدر که بزرگ باشد به راحتی در مسیر حرکت می کند. مهمترین نکته اینجا است که لنگه پنجره lift&slide هنگام باز و بسته شدن در جای خود قفل می شود و هیچ نگرانی وجود ندارد.

قیمت پنجره لیفت اند اسلاید

قیمت پنجره لیفت اند اسلاید بر اساس ویژگی هایی مثل ابعاد، جنس پروفیل، نوع شیشه، نوع یراق آلات استفاده شده و تعداد پنجره ها متفاوت است. اگر بخواهیم با قیمت پنجره های معمولی مقایسه کنیم، قیمت پنجره لیفت نسبتاً گران تر است.

برای تخمین قیمت دقیق می توانید اطلاعات مورد نیاز را در اختیار نصب کننده قرار دهید تا در این زمینه راهنمایی شوید. توجه داشته باشید که نحوه نصب نجره lift&slideروی طول عمر آن تاثیر زیادی دارد. بنابراین برای اینکه از تراز بودن پنجره، شاقول بودن و آب بندی آن خیالتان راحت باشد از نصب کننده ای حرفه ای کمک بگیرید.
جمع بندی
پنجره لیفت اند اسلاید دارای ویژگی های قابل توجه و کاربردی است. بنابراین دلایل زیادی برای به کارگیری آن در ساختمان ها وجود دارد.

اگر بخواهیم به طور خلاصه مزیت های خرید پنجره lift&slide را نام ببریم، می توانید به حفظ انرژی، تهویه محیط خانه، کارکرد آسان و ایمن بودن آن اشاره کنیم. در صورتی که با خواندن این مطلب هنوز هم با یک سری ابهامات در مورد پنجره lift&slide روبرو هستید، حتماً به کمک کارشناسان فروش مشاوره های لازم را دریافت کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *